logo
ADC Blackfire Munchkin

ADC Blackfire Munchkin

94%
ADC Blackfire Munchkin
Krátký popis: Popis produktu Co takhle se stát hrdinou, který bude mít Planoucí brnění, Spodky obří síly, úžasně nabouchanou Napalmovou hůl pro čaroděje a utk ...
Výrobce: ADC Blackfire
Kategorie: Karetní hry
Cena od:   299 Kč
Popis produktu

Popis produktu

Co takhle se stát hrdinou, který bude mít Planoucí brnění, Spodky obří síly, úžasně nabouchanou Napalmovou hůl pro čaroděje a utká se třeba s Hrochogryfem? Munchkin si dělá legraci sám ze sebe a všech her na hrdiny (RPG – role playing game), při kterých jde o to získat co největší bohatství, pobít co nejhrůzostrašnější příšery a nepřátele a získat co nejvíce zkušenosti. Vtipně namalované a popsané karty vás uvedou do zábavy plné srandy. Ve hře Munchkin si neužijete jen zábavu s přáteli či rodinou, při ní se doslova zasmějete. Kuriozní výbava vaší postavy či třeba nepřátelé jsou příjemnou změnou. Nastal čas vyrazit do podzemí, ale dávejte pozor na nepředvídatelné obludy – třeba strašného Pojišťováka. hra vhodná od 10 let, pro 3 až 6 hráčů, průměrná doba hry 1-2 hodiny  

Cíl hry Munchkin

Oba balíčky karet rozdělené na jeskyně a poklady důkladně zamíchejte a rozdejte každému hráči po dvou kartách z každého. Toto jsou startovní karty. Připravte si zároveň kostku a ke hře si přiberte buď třeba pokerové žetony či sirky - budou představovat levely (a životy zároveň). Všichni hráči začínají coby lidé na 1. úrovni a bez zkušenosti. Hrají s kartami v ruce (tedy každý začíná se 4 v ruce) a během hry budou některé vykládat před sebe nebo zahrají na odkládací balíček. Kola jsou rozdělena na několik fází a počínaje začínajícím hráčem se každý prostřídá.

  • 1.) Fáze otevření dveří: Z balíčku jeskyní hráč vyloží vrchní kartu a řídí se jejími instrukcemi. Je-li to příšera, musí se s ní utkat. Pokud prokletí, na kartě nalezne upřesnění. V případě jiné karty (například obsahující vybavení) si ji může hráč ponechat.
  • 2.) Fáze potíží: Tato fáze nastane pouze v případě, že se během první hráč nesetkal s žádnou příšerou a nyní má možnost zahrát případnou příšeru z ruky. Doporučujeme však bojovat vždy s takovou, nad kterou máte možnost zvítězit.
  • 3.) Fáze vyplenění místnosti: V případě úspěšného poražení příšery si vezme hráč množství karet pokladů, kolik jich uvádí karta s příšerou. Bojovali-li i další hráči (pomáhli), pak se hráči rozdělí.
  • 4.) Dobročinný dar: Hráč si zkontroluje počet karet v ruce. Maximální počet, kolik jich může na konci svého kola vlastnit, činí 6 (u trpaslíků) anebo 5 (u všech ostatních ras). Případné přebývající předá hráči s nejnižší úrovní.

V této hře jsou boje velice důležité, protože za každé vítězství se bojující posune o úroveň výše. Ovšem v opačném případě může úroveň ztratit. Hráči si mohou vzájemně pomáhat a při bojích asistovat či naopak zaškodit (například posílením bojující příšery). Hráči mohou i mezi sebou obchodovat s předměty (ne však s příšerami). Nejsilnějším hráčem se může stát ten, který dosáhne 10. úrovně, čímž i ukončí hru.  

Obsah balení - 168 karet s barevnými ilustracemi - kostku - pravidla hry v češtině

Recenze ADC Blackfire Munchkin (55)

Top v kategorii